close

大家好我是雞威肯

最近這首歌Señorita非常紅

被他們風騷的曲風給吸引

所以決定來翻譯這首歌

希望大家會喜歡

I love it when you call me senorita
我喜歡你用西班牙語叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need ya
我多希望我可以假裝不需要你
But every touch is ooh la la la
但每次接觸都十分無法自拔
It's true, la la la
如此真實
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you keep me coming for you
但你又讓我為你而來
Land in Miami
到了邁阿密
The air was hot from summer rain
那夏季的雨讓空氣顯得悶熱
Sweat dripping off me
汗從我身上流下來
Before I even knew her name, la la la
先前我甚至不知道她的名字
It felt like ooh la la la
就感覺無法自拔
Yeah no
Sapphire moonlight
像藍寶石般的月光
We danced for hours in the sand
我們在沙灘跳了好久的舞
Tequila sunrise
龍舌蘭日出
Her body fit right in my hands, la la la
她的身體緊貼在我的手中
It felt like ooh la la la, yeah
她讓我感覺十分無法自拔
I love it when you call me senorita
我喜歡你用西班牙語叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need you
我多希望我可以假裝我不需要你
But every touch is ooh la la la
但每個觸碰都無法自拔
It's true, la la la
是如此真實
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you know I love it when you call me senorita
噢,你知道我多喜歡你用西班牙語叫我小姐的時候
I wish it wasn't so damn hard to leave you
我多希望離開你沒有那麼該死的困難
But every touch is ooh la la la
但每次接觸都十分無法自拔
It's true, la la la
如此真實
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you keep me coming for ya
噢,你始終讓我我為你而來
Locked in the hotel
關在旅館裡
There's just some things that never change
有一些事情永遠都不會變
You say we're just friends
你說我們只是朋友
But friends don't know the way you taste, la la la
但朋友不知道你嘗起來是甚麼味道
'Cause you know it's been a long time coming
但你已經知道遲早會發生
Don't you let me fall
你別讓我墜落
Ooh, when your lips undress me
噢,當你一邊親吻我一邊脫去我的衣服
Hooked on your tongue
被你的舌頭迷住
Ooh love, your kiss is deadly
哦親愛的,你的吻非常致命
Don't stop
別停
I love it when you call me senorita
我愛你用西班牙語叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need you
我多希望我可以假裝不需要你
But every touch is ooh la la la
但每個觸碰都充滿誘惑
It's true, la la la
如此真實
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you know I love it when you call me senorita
噢,你知道我多喜歡你用西班牙語叫我小姐的時候
I wish it wasn't so damn hard to leave ya
我多希望離開你沒有那麼該死的困難
But every touch is ooh la la la
但每個觸碰都充滿誘惑
It's true, la la la
如此真實
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you keep me coming for you
噢,你始終讓我為你而來
All along I've been coming for you
我一直都為你而來
And I hope it meant something to you
而我希望那對你來說是有特殊意義的
Call my name, I'll be coming for you
呼喚我,我就會為你而來
Coming for you, coming for you, coming for you
為你而來 為你而來 為你而來
For you (ooh, she loves it when I come)
到你的身邊
For you
到你的身邊
Ooh, I should be running
噢,我應該逃跑
Ooh, you keep me coming for you
噢,你始終又讓我為你而來

arrow
arrow
    文章標籤
    Shawn Mendes Camila Cabello
    全站熱搜

    雞威肯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()