哈囉  我是雞威肯

justin bieber這次與Quavo合作的intentions

整個超中我的心的

JB性感的聲線加上Quavo的輕快饒舌

簡直是完美組合 直接愛上

所以就火速來翻譯這首歌  

如果喜歡的話也希望幫我按個訂閱或按讚留言 希望大家會喜歡

perfect, you don't need no filter
你的照片已經很完美了  不需要用那些濾鏡
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
你就像個殺手  所有人都為你傾倒
Shower you with all my attention
給你我所有的細心
Yeah,these are my only intentions
沒錯這就是我對你的愛
Stay in the kitchen cookin' up, got your own bread
待在廚房裡幫你準備麵包
Heart full of equity, you're an asset
對你不會偏心﹐因為你就是我的一切
Make sure that you don't need no mentions
貼心的在你身邊叮嚀
Yeah, these are my only intentions
沒錯這就是我對你的愛

 

Shout-out to your mom and dad for makin' you
起立鼓掌向你的父母致敬
Standin' ovation, they did a great job raisin' you
他們用心的把你提拔長大
When I create, you're my muse
當我創作時,你就是我的靈感
That kind of smile that makes the news
你的笑容能照亮我的一天
Can't nobody throw shade on your name in these streets
沒有人可以在街上取笑你的
Triple threat, you're a boss, you a bae, you a beast
三項全能  你是老大是寶貝也是頭野獸
You make it easy to choose
你可以輕鬆選擇
You got a mean touch, I can't refuse (No, I can't refuse it)
你好壞讓我無法抗拒(讓我無法抗拒~

 

Picture perfect, you don't need no filter
你的照片已經很完美了,不需要用那些濾鏡
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
你就像個殺手  所有人都為你傾倒
Shower you with all my attention
給你我所有的細心
Yeah, these are my only intentions
沒錯這就是我對你的愛
Stay in the kitchen cookin' up, got your own bread
待在廚房裡幫你準備麵包
Heart full of equity, you're an asset
對你不會偏心  因為你就是我的一切
Make sure that you don't need no mentions
貼心的在你身邊叮嚀
Yeah﹐these are my only intentions
沒錯這就是我對你的愛

 

Already passed, you don't need no approval
你早就通過了  不需要批准
Good everywhere, don't worry 'bout no refusal
哪裡都好  別擔心被拒絕
Second to none, you got the upper hand now
你是最棒的  你占了上風
Don't need a sponsor, nope, you're the brand now
不需要別的  你已經成為品牌了
You're my rock, my Colorado
你是我的靠山
Got that ring, just like Toronto
就像多倫多暴龍隊拿到冠軍戒指
Lovin' you now, a little more tomorrow
我愛著你 一天比一天還愛
That's how I feel, act like you know that you are
你應該知道 那就是我對你的感覺

 

Picture perfect, you don't need no filter
你的照片已經很完美了  不需要用那些濾鏡
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
你就像個殺手  所有人都為你傾倒
Shower you with all my attention
給你我所有的細心
Yeah, these are my only intentions
沒錯這就是我對你的愛
Stay in the kitchen cookin' up, got your own bread (Whip it)
待在廚房裡幫你準備麵包
Heart full of equity, you're an asset (Asset)
對你不會偏心  因為你就是我的一切
Make sure that you don't need no mentions (Yeah, yeah)
貼心的在你身邊叮嚀
Yeah, these are my only intentions (Quavo)
沒錯這就是我對你的愛

 

No cap, no pretendin'
不說謊 不必假裝
You don't need mentions (No cap)
你不需要客氣
Got 'em same goals, they don't wanna be independent ('Pendent)
有相同的目標 他們不用被歸類
Tell them to mind your bidness (Woo), we in our feelings
告訴他們你的點子 我們樂在其中
It's fifty-fifty percentage (Fifty)
一半一半
Attention, we need commitment (Oh)
注意 我們需要一些承諾
We gotta both admit it (Both)
我們應該承認
It's funny we both listen (Both)
我們倆聽著多麼有趣
It's a blessing (Blessing) 'cause we both get it (Both)
我們都得到這個祝福了
You the best thing (Woo) and I don't need a witness (Best thing)
你是最完美的事物 不需要別人見證
I'ma find me a ring and pray it's perfect fitted (Perfect, perfect)
我會找到那戒指 希望它是最合適的

 

Picture perfect, you don't need no filter (No filter)
你的照片已經很完美了  不需要用那些濾鏡
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer (Oh-oh)
你就像個殺手  所有人都為你傾倒
Shower you with all my attention (I will)
給你我所有的細心
Yeah, these are my only intentions (Yeah)
沒錯這就是我對你的愛
Stay in the kitchen cookin' up, got your own bread (You do)
待在廚房裡幫你準備麵包
Heart full of equity, you're an asset (Uh-huh)
對你不會偏心  因為你就是我的一切
Make sure that you don't need no mentions (No mentions)
貼心的在你身邊叮嚀
Yeah, these are my only intentions
沒錯 這就是我對你的愛
Only intentions
對你的愛
That's all I plan to do
這些都在我的計畫中

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 雞威肯 的頭像
    雞威肯

    雞威肯

    雞威肯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()