close

大家好 我是雞威肯

今天的焦點是一個我很喜歡的歌手Post Malone

這是我第一次翻譯的歌曲

不太專業 有甚麼不對的地方歡迎大家指教

喜歡的話也希望各位可以留個言給我鼓勵支持

其他文章也有好聽的歌 如果有甚麼歌想要我翻譯也可以跟我說

然後我最近有新翻了Post Malone的新歌circles

可以去看一下 

接著要來介紹這首Post Malone - Goodbyes

Me and Kurt feel the same, too much pleasure is pain 

我跟kurt有相同的感受,太多的快樂反而都是痛苦

My girl spites me in vain, all I do is complain 

我的女孩白白失去我,我只能夠抱怨一切

She needs something to change, need to take off the e-e-edge
他需要做出一些改變,需要消除他的緊張不安

So fuck it all tonight 

所以去他媽的今晚~

And don't tell me to shut up 

還有別叫我閉嘴

When you know you talk too much 

當你知道你太多話了

But you don't got shit to say
但你也不必再說了
I want you out of my head 
我想要你離開我的腦海
I want you out of my bedroom tonight 
今晚我想要妳離開我得房間
There's no way I can save you 
我沒辦法救你
Cause I need to be saved too 
因為我也需要被救贖
I'm no good at goodbyes 
我不擅長告別
We're both acting insane, but too stubborn to change
我們都表現的瘋狂,但太過固執無法改變

Now I’m drinking again 80 proof in my veins 

現在我又在喝酒,血管裡都是烈酒

And my fingertips stained Looking over the  e-e-edge 

而我的指尖都髒了望向那邊緣

Don’t fuck with me tonight  

今晚別想玩弄我

Said you needed this heart then you got it  

說你要這顆真心 那麼你得到了

Turns out that it wasn't what you wanted 

後來發現他不是你想要的

And we wouldn't let go and we lost it

我們不會放手 然後失去了它

Now I'm a goner 

現在我是個沒救的人

I want you out of my head  

我想要妳離開我的腦海

I want you out of my bedroom tonight 

今晚我想要妳離開我的房間

There's no way I can save you 

我沒有辦法救你

Cause I need to be saved too 

因為我也需要被救贖

I'm no good at goodbyes 

我不擅長說告別

I want you out of my life 

我想要你離開我的生活

I want you back here tonight 

我想要你今晚回來這裡

I’m tryna to cut you no knife 

我想要砍你不是用刀

I wanna slice you and dice you 

我想切你身體切成丁

My heart gets possessive   It got you precise 

我的心有佔有慾,它讓你更精準

Can you not turn off the TV   I’m watching a fight 

可以別關掉電視嗎 我正在看一場打鬥

I flood the garage   Blue diamond, no shark  

我的車庫淹水了 藍色寶石,沒有鯊魚?(這句不知道怎麼翻

 Your Barbie life doll is Nicki Minaj 

你的充氣娃娃是 Nicki Minaj

You don’t need a key to drive Your car on the charger  

你開車不需要鑰匙  你的車子充著電

I just want to see the side The one that’s unbothered  

我只想看著沒人打擾的那一旁

And I don’t want you never go outside   

我不想要你沒見過外頭的世界

I promise if they play my nigga sliding

我保證如果他們敢亂來,我兄弟就會動手


I’m fucking and the tour bus still riding ya ya ya ya ya

我他媽的這巡迴巴士還在開著

I want you out of my head 

我想要你離開我的腦海

I want you out of my bedroom tonight 

今晚我想要妳離開我的房間

There’s no way I can save you 

我沒有辦法能夠救你

Because I need to be saved too

因為我也需要被救贖

I’m no good at goodbyes 

我不擅長告別

arrow
arrow
    文章標籤
    post malone
    全站熱搜

    雞威肯 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()