close

大家好 我是雞威肯

今天翻譯的歌是Travis Scott 的WAKE UP

平常就很喜歡聽饒舌音樂

但網路上很少人會翻這種類型的歌曲

所以今天來翻譯給各位看

如果喜歡我的翻譯希望可以留個言給個鼓勵支持

I don't wanna wake up
我不想要醒來
I want you spread out on the sheets
想要你在床上搔首弄姿
Said her pussy so good
他的穴真棒
And her pussy so sweet
嘗起來如此甜美
I don't wanna wake up
我不想要醒來
I want it flowing through my streams
我想要它流過我的小溪
Getting me hot
使我發熱
Under my feet
臣服於我腳下
I don't wanna wake up
我不想要醒來

Please don't wake me up, I feel it creeping (yeah)
拜託別叫醒我,我感覺那滋味再蔓延
Controlling how you moving, lucid dreaming (dreams)
控制你的動作,像真實的夢
Always on the side of different seasons, yeah, yeah
總是陪伴著我在每個季節
Took the belt-way down to your hood
解下皮帶進入你的地帶
Say you was in the crowd, I never looked
你在人海中我從沒遇到過
Looking back how things came back around
回頭看曾經的一切
Guess I was hook
我猜我就是老大
Burn the bread and then we burn the town
把這些生計跟城都給燒毀吧
We both was cooked, yeah
而我們都燒毀了
Nah, nah, please don't wake me up, feel like I'm dreamin'
請不要讓我醒來,我還在做夢
Any given Sunday, you can get it, Willie Beamon
特別的禮拜天,你可以得到它,Willie Beamon
I can make your Mondays even better like the weekend
我可以讓你的每一個禮拜一比周末精彩
That's my Coco, I'm her Ice-T (Coco, yeah, yeah)
那是我的古柯鹼,我是她的Ice-T
Bend her over for some piping (it's lit!)
讓她彎下腰來吹一下
Bust a cloud, shoot the lightning  (pop it)
雲層中打出一道閃電
Pop it now, no, we can't sleep
嗨起來,不~我無法入眠

I don't wanna wake up (yeah)
我不想要醒來
Want you spread out on the sheets (it's lit!)
想要你在床上搔首弄姿
Say, pussy so good (pop it)
那小穴真棒
Oh, pussy so sweet (yeah)
噢,那小穴真多汁
When I wake up (yeah, yeah)
當我醒來
Wanna drop top on the beach (straight up)
想開敞篷車在海灘
Getting me high, yeah (yeah)
讓我好嗨
Under my feet
在我腳下
When I wake up
當我醒來

You decide if I live or die
你決定我的生死
When you're close, I'm alive, I can feel the sky
你的到來讓我活過來,我可以感受到天空
I just want your body close to me (oh)
我只想要你的身體靠近我點
And if I OD
而如果我嗨過頭了
I'll be alone with no heartbeat
我將獨自一人沒有心跳
I hope they kill us with a ghost in the Lambo'
我希望在藍寶堅尼裡的鬼魂殺死我
And the doors going up, suicide
那道門通往天堂

I don't wanna wake up (I don't wanna wake up)
我不想要醒來
I want you spread out on the sheets (want you spread out on the sheets)
我想要你在床上搔首弄姿
'Cause that pussy so good (pussy so good)
那小穴真棒
Girl, that pussy so sweet (pussy so sweet)
女孩那小穴真甜美
I don't wanna wake up (I don't wanna wake up)
我不想要醒來
I want it flowing through my streams (want it flowing through my streams)
我想要她流過我的小溪
Ha, getting me hot (getting me hot)
哈,使我發燙
Oh, under my feet (under my feet)
噢,臣服於我
I don't wanna wake up (yeah)
我不想要醒來

 

arrow
arrow
    文章標籤
    travis scott
    全站熱搜

    雞威肯 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()